ВИБІР СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ

Автор(и)

  • В. В. Нехай Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0003-1184-6776
  • О. В. Кравець Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-5643-0910

DOI:

https://doi.org/10.37406/2706-9052-2022-2-13

Ключові слова:

конкуренція; консолідований маркетинг; ринкова перевага; сільськогосподарське машинобудування; стратегія; управління.

Анотація

Стаття торкається актуальних питань, а саме вдосконалення стратегічного управління підприємств сільськогосподарського машинобудування, вибору його напрямів. Метою статті є обґрунтування підходів до визначення та вибору стратегічних напрямів розвитку підприємств сільськогосподарського машинобудування в сучасних умовах господарювання. Теоретичну й методологічну основу статті становлять фундаментальні положення економічної теорії, стратегічного управління, сучасні концепції конвергенції, кооперації та інтеграції, наукові праці з питань стратегічного управління підприємством. Розглянуто метод консолідованого маркетингу для консолідації зусиль у застосуванні до здійснення стратегічного управління групою підприємств.

Посилання

Нехай В. Дослідницька аналітика збуту підприємств сільськогосподарського машинобудування. Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості : матеріали науково-практичної конференції, м. Київ, 19 квітня 2019 р. Київ : КНЕУ, 2019. С. 216–218. 2. Нехай В. Маркетингове планування діяльності підприємств та логістики на ринку товарів виробничого призначення. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2020. № 2(98). С. 58–65.

Нехай В. Инновации создания маркетинговых организаций. Book of Abstracts of the International Scientific-Practical Conference “Theory and Practice: Problems and Prospects”, Marijampole and Kaunas (Lithuania), May 21–22, 2020. Marijampole ; Kaunas, 2020. P. 64–65. 4. Restorative and productive methods of environmental management in the implementation of environmental policy / V. Nekhai, S. Nesterenko, О. Marchenko, S. Suprunenko, T. Khrystova. Cuestiones Políticas. 2021. Vol. 39. № 71. P. 871–883.

Anti-crisis Management of Socio-economic Systems Development in the Global Competitive Environment / V. Nekhai, I. Kolokolchykova, S. Rozumenko, T. Nikitina. Review of Economics and Finance. 2022. Vol. 20. P. 363–377.

Мармуль Л. Матеріально-технічне забезпечення регіональних АПК. Економіка АПК. 2007. № 2. С. 11–18.

Scott A., Murphy F. Development of economic development plans at the local level in the Balkans: achievement of the DELTA Program. Public administration in transition economies. 2009. № 2. P. 43–44.

Бєлявцев М., Беспята М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств. Маркетинг в Україні. 2010. № 1. С. 24–26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24