ДИСКУСІЯ ПРО СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НЕРУХОМОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.37406/2706-9052-2024-3.12Ключові слова:
рієлторське підприємство, проблемне дослідження, стан нерухомості, маркетинговий канал, гарантія маркетингової послуги, маркетинг, маркетинговий менеджмент, кон’юнктура ринку, конкурентоспроможність послуг, маркетингові канали, маркетингова стратегія нерухомостіАнотація
Під дією подвійного впливу економічної ситуації та розвитку ринку нерухомості розвиток галузі нерухомості стає дедалі складнішим, а компанії, що займаються нерухомістю, стикаються з більшими проблемами виживання. У цій ситуації конкуренти в галузі прагнуть отримати частку ринку, щоб вижити, що робить конкуренцію в галузі нерухомості більш інтенсивною. З точки зору тенденцій споживання житла, погана економічна ситуація призвела до зменшення доходів клієнтів, що купують житло, що, у свою чергу, зменшило наявні кошти та збільшило труднощі з придбанням житла. Крім того, спад на ринку нерухомості вплинув на вичікувальний настрій клієнтів, і загальне бажання купувати знизилося. Купівельна поведінка клієнтів також більш раціональна, і вони більше звертають увагу на якість проєктів. Базуючись на наведеному вище, у цій статті обговорюється поточний статус продажів компаній, що займаються нерухомістю. Перш за все, відсталі маркетингові канали компанії та єдині методи просування обмежують її можливості розширення ринку. По-друге, з точки зору гарантії обслуговування, існують такі проблеми, як низька якість зв’язку зі споживачами, низька загальна якість маркетингового персоналу, незавершені процеси продажу та обслуговування, а також недостатнє відображення продукту, що мало вплив на підвищення рівня задоволеності клієнтів і корпоративної конкурентоспроможності. Таким чином, рієлторським компаніям рекомендується інновувати маркетингові канали та покращити можливості гарантування послуг, щоб адаптуватися до змін ринку та підвищити конкурентоспроможність.
Посилання
Dai Youhao. Research on precision marketing strategies of real estate enterprises. Financial News. 2023. № 09. Р. 87–89.
Giantari I.G.A.K., Sukaatmadja I.P.G. Effects of environmental orientation, green marketing mix and social capital on the competitive advantage of real estate developers in Bali. Property Management. 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/349245351_Effects_of_environmental_orientation_green_marketing_mix_and_social_capital_on_the_competitive_advantage_of_real_estate_developers_in_Bali.
Gutiérrez-Velasco J.R., Cabral-Olmos D., Marín-Aguilar J.T. E-Marketing Communication and Loyalty in Real Estate Customers Based on Their Income. International Business Research. 2022. №15(6). URL: https://ccsenet.org/journal/index.php/ibr/article/view/0/47195.
Petermann J. Development of real estate marketing – trends for the future. Marketing Science & Inspirations. 2021. № 16(4). Р. 10–19. URL: https://msijournal.com/development-real-estate-marketing-trends-future/ [in English].
Wu Q. Reflections on China's real estate marketing strategy based on "Internet +". Business Economic Research. 2016. № (18). Р. 75–76.
Xiao Wanxin, Lyshenko M. Modern concepts, principles and perspectives of business process management in real estate enterprises. Economy and society. 2023. 52. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2539.
Yang Yang, Lyshenko Marharyta, Xiao Wanxin. Marketing channel models of distribution in real estate companies. Economy and society. 2022. № 44. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1899.
Yang Yang, M. Lyshenko. Theoretical and practical aspects of effective management of marketing activities of construction companies. Bulletin of the Kharkiv National Agrarian University named after V.V. Dokuchaev. Series «Economic Sciences». 2021. № 2 (2). Р. 166–176.
Yang Yang, M. Lyshenko, Xiao Wanxin. HCX real estate enterprise marketing organization structure optimization. Market infrastructure. 2022. № 69. Р. 30–37. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/69_2022/8.pdf.
Yang Yang, Wanxin Xiao, Marharyta Lyshenko, and Yang Zhang. S-Model for Project Cost Management in Value Engineering for Construction Companies. Bulletin of the polish academy of sciences technical sciences. 2023. Р. 1–10. https://doi.org/10.24425/bpasts.2023.146617.
Лишенко М. О., Макаренко Н. О. Теоретичні основи маркетингової концепції управління та формування стратегії розвитку підприємства в умовах сталості. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 1. С. 33–40. URL: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/ujae_2023_r01_a5.pdf.
Лишенко М. Бренд-менеджмент як інструмент маркетингової діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-80.