Приклад оформлення статті

УДК 37.02:378:63

Збаравська Л. Ю.
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри
інформаційних технологій,
фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: 1olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351

Торчук М. В.
кандидат технічних наук, доцент кафедри
інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927

ЗМІСТ ЛЕКЦІЙНОГО КУРСУ З ФІЗИКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ

Анотація
Основною метою системи вищої освіти аграрно-технічних навчальних закладів є підготовка кваліфікованих спеціалістів відповідно до соціального замовлення. Тому саме професійна діяльність фахівців ставить та визначає мету навчання всіх навчальних дисциплін, у тому числі й курсу фізики як основи фундаментальної наукової підготовки інженерів... (не менше 1800 знаків)
Ключові слова: фізика, лекція, фундаментальність, професійна спрямованість.

Вступ. Зміст і організація вищої освіти завжди були предметом жвавих дискусій. В останні роки інтерес до цього ще більше зріс у зв’язку з кризовими явищами в суспільстві, наслідком чого є явне ослаблення інтересу молоді до здобуття вищої освіти. Для того, щоб виправити становище, що склалося, потрібно радикально перебу-дувати всю систему освіти в країні: перейти до більш демократичних форм управління, сформувати неперервну систему освіти, суттєво посилити фахову підготовку, розробити нові форми організації навчання.

З огляду на це метою статті є висвітлення запропонованої нами модернізації методики проведення лек-ційних занять з фізики для здобувачів вищої освіти аграрно-технічних університетів, яка дає змогу найбільш ефективно досягти поставленого завдання заняття.

Виклад основного матеріалу. У вступній професійно-орієнтованій лекції викладач пояснює студентам функції курсу фізики, теоретичну і практичну значущість фізичних знань у майбутній професійній діяльності інженера-аграрника, ознайомлює з логікою виконання інженерного завдання, й обґрунтовує роль та місце фізичних знань для його виконання.

Висновки. Одним з результатів цього етапу став висновок про необхідність забезпечення професійно спрямованого курсу фізики, який би ґрунтувався на широкому використанні принципу професійної спрямованості, інтеграції нових і класичних засобів навчання, інноваційних технологій навчання. 

 Список використаних джерел

1. Zbaravska L., Chaikovska О., Semenyshena R., Duhanets V. Interdisciplinary approach to teaching physics to students majoring in agrarian engineering and agronomy. Independent journal of management & production. 2019. Vol. 10 (7). P. 645–657.
 
2. Збаравська Л.Ю. Збірник задач з фізики з професійним спрямуванням / Л.Ю. Збаравська, І.М. Бендера, С.Б. Слободян. Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д.Г. 2010. 64 с.
 
Zbaravska L. Yu.
Сandidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351
 
Torchuk M. V.
Candidate of technical sciences, Associate Professor of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927
 
CONTENTS OF THE PHYSICS LECTURE COURSE FOR THE FORMATION
OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE AGRICULTURAL ENGINEERS
 
Abstract
The main goal of the system of higher education of agricultural and technical educational institutions is the training of qualified specialists in accordance with the social order. Therefore, it is the professional activity of specialists that sets and determines the goal of teaching all academic disciplines, including the physics course as the basis of the fundamental scientific training of engineers... (не менше 1800 знаків)
Key words: physics, lecture, fundamentality, professional orientation.
 
References
 
1. Zbaravska L., Chaikovska, О. Semenyshena, R. Duhanets, V. (2019). Interdisciplinary approach to teaching physics to students majoring in agrarian engineering and agronomy. Independent journal of management & production, 10 (7), 645–657.
 
2. Zbaravska, L.Yu., Bendera, I.M., Slobodian, S.B. (2010). Zbirnyk zadach z fizyky z profesiinym spriamuvanniam [A collection of physics problems with a professional orientation]. Kamianets-Podilskyi: Vydavets PP Zvoleiko D.H. 64 р. [in Ukrainian].