Приклад оформлення статті
УДК 37.02:378:63
Збаравська Л. Ю.
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри
інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: 1olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351
Торчук М. В.
кандидат технічних наук, доцент кафедри
інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927
ЗМІСТ ЛЕКЦІЙНОГО КУРСУ З ФІЗИКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ
Ключові слова: фізика, лекція, фундаментальність, професійна спрямованість.
Вступ. Зміст і організація вищої освіти завжди були предметом жвавих дискусій. В останні роки інтерес до цього ще більше зріс у зв’язку з кризовими явищами в суспільстві, наслідком чого є явне ослаблення інтересу молоді до здобуття вищої освіти. Для того, щоб виправити становище, що склалося, потрібно радикально перебу-дувати всю систему освіти в країні: перейти до більш демократичних форм управління, сформувати неперервну систему освіти, суттєво посилити фахову підготовку, розробити нові форми організації навчання.
З огляду на це метою статті є висвітлення запропонованої нами модернізації методики проведення лек-ційних занять з фізики для здобувачів вищої освіти аграрно-технічних університетів, яка дає змогу найбільш ефективно досягти поставленого завдання заняття.
Виклад основного матеріалу. У вступній професійно-орієнтованій лекції викладач пояснює студентам функції курсу фізики, теоретичну і практичну значущість фізичних знань у майбутній професійній діяльності інженера-аграрника, ознайомлює з логікою виконання інженерного завдання, й обґрунтовує роль та місце фізичних знань для його виконання.
Висновки. Одним з результатів цього етапу став висновок про необхідність забезпечення професійно спрямованого курсу фізики, який би ґрунтувався на широкому використанні принципу професійної спрямованості, інтеграції нових і класичних засобів навчання, інноваційних технологій навчання.
Список використаних джерел
Сandidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351
Candidate of technical sciences, Associate Professor of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927
OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE AGRICULTURAL ENGINEERS