Приклад оформлення статті
УДК 37.02:378:63
Збаравська Л. Ю.
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри
інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: 1olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351
Торчук М. В.
кандидат технічних наук, доцент кафедри
інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін
Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Кам’янець-Подільський, Україна
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927
ЗМІСТ ЛЕКЦІЙНОГО КУРСУ З ФІЗИКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ
Ключові слова: фізика, лекція, фундаментальність, професійна спрямованість.
Вступ. Зміст і організація вищої освіти завжди були предметом жвавих дискусій. В останні роки інтерес до цього ще більше зріс у зв’язку з кризовими явищами в суспільстві, наслідком чого є явне ослаблення інтересу молоді до здобуття вищої освіти. Для того, щоб виправити становище, що склалося, потрібно радикально перебу-дувати всю систему освіти в країні: перейти до більш демократичних форм управління, сформувати неперервну систему освіти, суттєво посилити фахову підготовку, розробити нові форми організації навчання.
З огляду на це метою статті є висвітлення запропонованої нами модернізації методики проведення лек-ційних занять з фізики для здобувачів вищої освіти аграрно-технічних університетів, яка дає змогу найбільш ефективно досягти поставленого завдання заняття.
Виклад основного матеріалу. У вступній професійно-орієнтованій лекції викладач пояснює студентам функції курсу фізики, теоретичну і практичну значущість фізичних знань у майбутній професійній діяльності інженера-аграрника, ознайомлює з логікою виконання інженерного завдання, й обґрунтовує роль та місце фізичних знань для його виконання.
Висновки. Одним з результатів цього етапу став висновок про необхідність забезпечення професійно спрямованого курсу фізики, який би ґрунтувався на широкому використанні принципу професійної спрямованості, інтеграції нових і класичних засобів навчання, інноваційних технологій навчання.
Список використаних джерел
1. Андріянов О. В., Татакі О. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності в процесі підготовки фахівців документно-інформаційної сфери. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2016. Вип. 1. С. 50–55.
2. Zbaravska L., Chaikovska О., Semenyshena R., Duhanets V. Interdisciplinary approach to teaching physics to students majoring in agrarian engineering and agronomy. Independent journal of management & production. 2019. Vol. 10 (7). P. 645–657.
Сandidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: olzbaravska@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5802-7351
Candidate of technical sciences, Associate Professor of the Department
of Information Technologies, of physical-mathematical and safety disciplines
Higher educational institution “Podillia State University”
Kamianets-Podilskyi, Ukraine
E-mail: michael.tmv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-8199-6927
OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE AGRICULTURAL ENGINEERS
1. Andriianov O. V., Tataki O. O. (2016). Formuvannia informatsiino-komunikatyvnoi kompetentnosti v protsesi pidhotovky fakhivtsiv dokumentno-informatsiinoi sfery [Formation of information and communication competence in the process of training specialists in the document and information sphere]. Library Science. Document Science. Information Science. No. 1. Р. 50–55 [in Ukrainian].
2. Zbaravska L., Chaikovska, О. Semenyshena, R. Duhanets, V. (2019). Interdisciplinary approach to teaching physics to students majoring in agrarian engineering and agronomy. Independent journal of management & production,10(7), Р. 645–657.