Головна

Науковий журнал «Професійно-прикладні дидактики»  – це  видання з відкритим доступом до повних текстів. У журналі висвітлюються результати фундаментальних і  прикладних досліджень в галузях: 

Спеціальності: А1 – Освітні науки; А5 – Професійна освіта (за спеціалізаціями); А7 – Фізична культура і спорт; B9 – Історія та археологія; B11 – Філологія (за спеціалізаціями).

Засновник: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» – багатогалузевий заклад вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність для забезпечення якості вищої освіти, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження в галузях за ключовими напрямами розвитку держави – аграрні науки та продовольство, економіка, техніка, менеджмент, ветеринарія, соціально-гуманітарні науки тощо.

Реєстрація в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення: Рішення № 138 від 18.01.2024 (Ідентифікатор медіа R30-02522).

Суб'єкт у сфері друкованих медіа: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» (вул. Шевченка, буд. 12, м. Кам’янець-Подільський Хмельницької обл., 32316, main@pdatu.edu.ua, тел. (03849) 7 62 85).

Журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України (категорія «Б») відповідно до Наказу МОН України № 582 від 24.04.2024 (додаток 2).

Періодичність – 2 випуски на рік.

ISSN: 2521-6449

Мови публікацій: українська, англійська.

Електронну версію журналу включено до:

Статті публікуються за такими напрямами досліджень:

  • теоретико-методологічні засади вищої освіти;
  • інноваційна практика підготовки фахівців;
  • історія та сучасність педагогіки вищої школи;
  • порівняльна педагогіка;
  • проблеми забезпечення якості вищої освіти;
  • управління розвитком вищої освіти;
  • інтеграційні процеси та міжкультурні комунікації у вищій освіті;
  • сучасні технології та методики навчання;
  • історія та археологія;
  • наукові дослідження у галузі філологічних наук. 

Редакційна колегія наукового журналу забезпечує ефективні професійні комунікації серед авторів і читачів, сприяє поширенню інноваційних наукових ідей, результатів наукових досліджень і прогресивних практик забезпечення якості вищої освіти.