ІНОЗЕМНА МОВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ ФАРМАКОЛОГІЇ МАЙБУТНІМИ ЛІКАРЯМИ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.37406/2521-6449/2023-1-8

Ключові слова:

ветеринарна фармакологія, викладання, сучасні тенденції, іноземна мова, мобільність, партнери

Анотація

Вплив війни на освіту в нашій країні – це питання, яке потребує аналізу та обговорення, оскільки від нього залежить культурне майбутнє як країни загалом, так і наступних поколінь. Сьогодні знання іноземних мов – це, перш за все, ключ до успіху та нових можливостей, які відкриваються перед людиною і робить її фізичний та духовний світ набагато кращим, цікавішим, та, в умовах глобалізаційних процесів, які відбуваються у сучасному світовому суспільстві, є просто необхідним компонентом професійної діяльності фахівця будь-якого рівня, будь-якої сфери. Швидкий плин потоку суспільства, пов'язаний із освітньо-економічною ситуацією, розвитком передових технологій, сучасністю кожного зокрема, що потребує нових, більш адаптованих, інтегрованих, мобільних вимог до професійної підготовки майбутніх фахівців із різних спеціальностей і вчасності ветеринарного спрямування. На сьогодні, в умовах війни, цінними є здобувачі аграрних закладів освіти, які здатні до розкриття власного потенціалу та самореалізації. Тому перед науково-педагогічними працівниками постає велика відповідальність та уміння застосувати професійні навики і знання, підібрати правильний алгоритм майстерності подачі інформації та підхід до кожного майбутнього фахівця. Оскільки, завдяки викладачу країна отримує самодостатніх, конкурентоспроможних та впевнених у собі і своїх силах спеціалістів.

Посилання

Батечко Н.Г. Підготовка викладачів вищої школи в умовах магістратури: теоретико-методологічні засади: монографія. Едельвейс, 2014. 708 с.

Корсак К.В. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів: монографія. Арго, 1997. 207 с.

Про вищу освіту № 1556-VII [Текст] : [закон України : офіц. текст: за станом на 1 липня 2014 року]. К.: Голос України, 2004. № 35-36 (499-500). 64 с.

Про ветеринарну медицину [Текст] : [закон України : офіц. текст: за станом на 15 січня 2014 року]. Паливода А. В., 2014. 92 с.

Береза В. І. Методика навчання ветеринарних дисциплін. Аграрна освіта, 2009. 193 с.

Кваша С.М. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті біоресурсів і природокористування України. ЦП «Видавничий центр НУБіП України» 2015. 47 с.

Лашкул В. А. 16Аналіз процесу навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини у вищому аграрному закладі освіти в аспекті формування професійно-етичної компетентності. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія 2015. Вип. 208 (2). С. 156-172

Александрова А. В. Формування сучасного глобального світогляду студентів медичних вищих навчальних закладів. Науковий вісник Харківський національний медичний університет

Горбань О.Д. Інтегрований підхід до вивчення іноземної мови у ЗВО. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2020 № 1(19). С. 144–148.

Панасенко Є.О. До проблеми професійної англомовної комунікації публічних управлінців в Україні. Держава та регіони. Сер. Державне управління. 2018. Вип. 1. С. 205–208.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Як цитувати

Токарчук, Т. С. (2023). ІНОЗЕМНА МОВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ ФАРМАКОЛОГІЇ МАЙБУТНІМИ ЛІКАРЯМИ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ. Професійно-прикладні дидактики, (1), 45–47. https://doi.org/10.37406/2521-6449/2023-1-8

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ МЕТОДИКИ – ЕФЕКТИВНА ПРАКТИКА