СУЧАСНІ МЕТОДИ ОСВОЄННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.37406/2521-6449/2024-2-12Ключові слова:
навчання англійської мови як іноземної, навички читання, сучасні методи навчання читання, освітні технологіїАнотація
Наявність різноманітних сучасних методів навчання іноземних мов, зокрема читання на уроках англійської мови, потребує певного узагальнення в сучасному освітньому просторі. Ця стаття має на меті надати всебічний огляд сучасних і традиційних методів навчання читання англійською мовою як іноземною (EFL). Вона спрямована на демонстрацію того, як викладачі можуть інтегрувати як усталені педагогічні підходи, так і сучасні інтерактивні стратегії для покращення процесу навчання читання, що є одним із базових навичок у вивченні іноземної мови. Стаття також націлена на надання практичних, перевірених у класах, рекомендацій, які педагоги можуть застосовувати в реальних освітніх умовах, з акцентом на балансування між інноваційними технологіями та традиційними методами викладання. У роботі робиться спроба поєднати традиційні методи (наприклад, фонетичний метод та метод цілих слів) із сучасними інтерактивними стратегіями. Такий гібридний підхід підкреслює необхідність поєднання перевірених часом педагогічних методів з інноваційними технологіями, хоча це не пропонує принципово нової концепції або теорії навчання. Це поширений підхід у сучасних дослідженнях у галузі освіти, де інтеграція кількох методів давно визнана ефективною. Акцент статті на практичних стратегіях, перевірених у класі, підвищує її актуальність і застосовність. Вона не є суто теоретичною, а заснована на реальних педагогічних сценаріях, що робить її науково цінною для практиків, які бажають впроваджувати або адаптувати ці методи в реальних навчальних умовах. Всебічний огляд сучасних та традиційних методів навчання читання англійською мовою детально представлено та проілюстровано в роботі, що робить її цінним практичним посібником для викладачів. Цч наукова праця демонструє певну новизну в інтеграції технологій та холістичних методів.
Посилання
Валуєва І. В. Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до навчання читання. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/xmlui/handle/123456789/1984
Гончарук С. К. Вивчення англійської мови: проблеми й пошуки їх розв’язання. Англійська мова та література. 2012. № 22–23. С. 2–5.
Гуманкова О. С. Диференційований підхід у навчанні на уроках іноземної мови в початковій школі. Харків : Видавнича група «Основа», 2009. 138 с.
Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі. Кривий Ріг : КДПУ, 2008. 256 с.
Звєрєва І. Д. Розробка та впроваджeння програми з навчання життєвим навичкам: міжнародні та вітчизняні підходи. Практична та cоціальна робота. 2007. № 4. C. 53–60.
Євтух М. Б., Сердюк О. П. Соціальна педагогика : підручник. 2-е видання. Київ : МАУП, 2010. 257 с.
Brewster J., Ellis G., Girard D. The primary English teacher's guide. Harlow : Penguin Books, 2004. 146 p.
Cкрипчeнко О. В., Долинcька Л. В., Огороднійчук З. В. Вікова та пeдагогічна пcихологія. Київ : Проcвіта, 2011. C. 347–391.
Титарeнко Т. М. Cучаcна пcихологія оcобиcтоcті. Київ, 2009. 232 c.