ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.37406/2521-6449/2025-1-7Ключові слова:
онлайн-платформи, система управління навчанням (LMS), цифрова освіта, здобуття мовних навичокАнотація
У сучасному глобалізованому світі оволодіння іноземними мовами є критично важливим для успіху в кар’єрі, міжкультурної комунікації та обміну знаннями. Технології революціонізували мовну освіту, і поява віртуальних навчальних платформ трансформувала традиційні методи у гнучкі, захоплюючі та персоналізовані формати. У статті досліджується вплив онлайн-платформ на викладання англійської мови, зосереджуючись на їхніх інноваційних функціях та застосуванні. Метою статті є здійснення комплексної оцінки ефективності мовних навчальних платформ із акцентом на аналізі трьох українських розробок: TalkEn.Cloud, KALYNA Education та Booyya. Ці платформи демонструють перехід до цифрового навчання, пропонуючи такі інструменти, як інтерактивні підручники, віртуальні класи та персоналізовані навчальні плани, які відповідають потребам здобувачів освіти. TalkEn.Cloud інтегрує такі передові функції, як централізоване управління студентами, планування розкладу викладачів, відстеження прогресу та автоматичне оцінювання. Вона сприяє створенню спільноти для викладачів через форуми та віртуальні заходи, підтримуючи професійний розвиток. KALYNA Education робить акцент на структурованому навчанні з використанням відеоінструкцій, уроків, узгоджених зі стандартами Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, та персоналізованих інструментів для роботи зі словником, що допомагає викладачам адаптувати навчальні матеріали. Booyya зосереджується на курсах для самостійного навчання із ситуативною лексикою та поглибленими граматичними модулями, що збагачують досвід незалежного навчання. Зазначені платформи ілюструють широкий потенціал віртуального середовища для підвищення залученості, гнучкості та ефективності у мовній освіті. Виклики, такі як технічні проблеми, вартість та питання конфіденційності даних, визнаються, а також надаються рекомендації щодо їх подолання. Використовуючи свої сильні сторони, ці платформи пропонують динамічні рішення для сучасних освітніх викликів, стимулюючи інновації та покращуючи результати навчання англійської мови.
Посилання
Artsymieieva, D., Witt, A., Gable Jr, T. et. al. (2024). Insights into Remote Learning and Teaching : Teacher’s Guide. Electronic edition. Kyiv : Mlyn Media, 122.
Basantes-Arias, E. A., Barros-Leyva, M., Caiza-Mora, C. A., & Cuero-González, O. V. (2022). Virtual Platforms and its Use to Teach and Learn English Online. Dominio De Las Ciencias, 8(2), 707–723. https://doi.org/10.23857/dc.v8i2.2671.
Booyya. (2025, January 5). https://booyya.com/en/.
Coquis-Flames, J., Ramos-Cosi, S., Alva-Mantari, A. (2024). Comparison of Language Learning Platforms to Choose a Suitable Platform for Korean Language Learning. International Journal of Engineering Trends and Technology. Volume 72 Issue 5, 313–320.
Grosu-Rădulescu, L. & Stan, V. (2018). Second Language Acquisition via Virtual Learning Platforms: A Case Study on Romanian Experiences. Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities. Vol. 10, No. 3, 179–190.
Ho, Wing Yee. (2018). Mobility and language learning: A case study on the use of an online platform to learn Chinese as a foreign language. London Review of Education, 16 (2), 239–249.
Hussien Mohamad Alakrash, H., Abdul Razak, N., Krish, P. (2022). The Application of Digital Platforms in Learning the English Language. International Journal of Information and Education Technology, Vol. 12, No. 9, 899–904.
KALYNA Education. (2025, January 5). https://kalynaed.com/.
Karasimos, A. (2022). The battle of language learning apps: a cross-platform overview. Research Papers in Language Teaching and Learning. Vol. 12, No. 1, 150–166.
Kye Min Tan, K., Richeng Duan, R., Xin Huang, X., Zou, B., Do, X. (2022). A Deep Learning Platform for Language Education Research and Development. Interspeech. 3949–3950.
Kressler, G. (2018). Technology and the future of language teaching. Foreign Language Annals. 51, 205–218.
Mariduena Macancela, J. (2019). Websites as support tools for learning the English language. Journal of Science and Research. Vol. 4, No. 2, 13–20.
TalkEn.Cloud. (2025, January 5). https://talken.cloud/.